سنگ نگاره باستانی با نماد و نشانه قبر
نوشته شده توسط : فرید باقری

پاسخ به کاربران در نوبت پاسخ:

سنگ نگاره باستانی و نماد مذهبی و سر پرنده





:: برچسب‌ها: جوغان , فرید باقری , علی عزیزیان , دانلود رایگان کتاب , نمادها و نشانه ها , رموز گنج خدایان , اسرار گنج های گمشده ایران , پیکان , فلش , رود , گنج یابی , دفینه , آکادمی گنج , جوغان نامه مرجع , گمانه زنی , چشم , حفاری گنج , زیر خاکی , رمزیاب , مقبره ,
:: بازدید از این مطلب : 3987
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
سیاوش در تاریخ : 1394/9/18/faridbagheri - - گفته است :
با دورود فراوان خدمت استاد فرید خان گل.
سلام استاد خوبی چه خبر؟؟
استاد میخواستم ازتون خواهش بکنم یک نوع تله را که بیشتر از هر تله ای دیگه بکار گرفته میشه را توضیح بدید ممنون میشم اگر روش خنثی کردنش رو هم بفرمایید. باسپاس فراوان
پاسخ:قبلا گفتم که فعلا خیلی درگیر کارهای معوقه هستم خصوصا بعد این چند روز که بابت فوت مادر بزرگم بصورت نیمه وقت کار کردم و لذا انشاالله برای شب عید توضیح کامل خواهم داد.

<-CommentGAvator->
سیاوش در تاریخ : 1394/9/12/faridbagheri - - گفته است :

با دورود فراوان خدمت استاد فرید خان.
ضمن عرض تسلیت و همدردی با شما بزرگوار.
خیلی خوشحال هستم که سایت مجددا فعال گردید.
استاد من مجبور شدم مجددا نام نویسی کنم دلیلش چیست؟
تشکر از لینک تلگرام.
در پناه دادار هستی
پاسخ :

ضمن تشکر از شما و تمامی کاربرانی که در این مدت با ارسال پیامهای پر شمار با بنده ابراز همدردی نموده اند ، باید عرض کنم که این مسئله به دلیل توقیف و مسدود شدن کلیه مطالب سایت قبلی و نبود آرشیو اسامی کاربران اتفاق افتاده است.


<-CommentGAvator->
ارش مشتری قدیمی در تاریخ : 1394/9/8/7 - - گفته است :
استاد عکس ها در تلگرا م ادم بهتر متوجه میشه نشونه هارو بهتر پیدا کنه چون همراش هست تشکر


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: